News

Handbag Murah Terbaik di Malaysia

by MUHAMMAD ASYRAF BIN DAHALAN on Jun 16, 2020

Handbag Murah Terbaik di Malaysia

Handbag adalah aksesori pelengkap gaya setiap acara dan juga tempat menyimpan barang penting. Namun, agak sukar untuk cari handbag murah dan berkualiti di Malaysia.    Tapi jangan risau, kami memahami keperluan wanita di Malaysia untuk handbag murah dan cantik dan anda boleh dapatkannya dari Sarah Asyraf untuk melengkapi keinginan anda. 
 

Handbag Murah Terbaik di Malaysia

Anda masih tercari cari tempat yang menjual handbag murah yang cantik dan praktikal sesuai dengan gaya anda? Wujud ke handbag yang cantik tetapi murah? 

  handbag murah  

Mestilah wujud! Anda boleh dapatkan pelbagai pilihan handbag handbag ini dari Sarah Asyraf! Mereka menyediakan pelbagai pilihan handbag menarik dan in-trend untuk anda gayakan.   Antara trend handbag Malaysia yang popular pada masa kini ialah sling handbag dan tote bag. Semestinya anda boleh mendapatkan handbag ini dari Sarah Asyraf dengan harga yang berpatutan!  

  • Sling Handbag Berkualiti

handbag murah
  

Ini adalah antara pilihan sling handbag yang boleh anda dapatkan dari mereka. Cantik dan sangat in trend kan? Sling bag adalah salah satu jenis handbag yang anda harus miliki. Ini kerana ia sesuai digayakan di semua acara dari professional hingga santai. Jenis bag ini juga biasanya boleh memuatkan barang yang agak banyak jadi anda tidak perlu risau. Sling handbag juga sesuai untuk digayakan oleh semua orang dalam semua peringkat umur dan kerjaya. Dari para pelajar hingga lah wanita bekerjaya, semuanya sesuai!  

  • Tote Bag Yang Berbagai Warna


Selain itu, pelbagai pilihan tote bag juga boleh didapati dari kedai mereka. Bag jenis ini sangat praktikal kerana boleh memuatkan barangan yang agak banyak untuk kemudahan anda.   Terdapat pelbagai pilihan tote handbag murah online dan di pasaran namun tidak semua tempat ini menjual tote bag cantik dengan harga kualiti yang terjamin.  

handbag murah
  

Tetapi anda tidak perlu risau kerana semua beg ini ada dijual di Sarah Asyraf. Gambar di atas menunjukkan salah satu jenis tote bag yang mereka jual. Nampak cantik dan berkualiti kan?   Dengan kedai ini, anda tidak perlu risau akan kualiti handbag yang dibeli kerana mereka hanya menjual handbag yang berkualiti premium tetapi dengan harga yang amat berpatutan.

handbag murah

Tempat untuk beli handbag cantik dan murah dah jumpa tetapi jenis handbag yang mana sesuai untuk anda? Teruskan membaca!  
Tips Mudah Pilih Handbag
Terdapat pelbagai jenis handbag yang dijual di pasaran. Namun yang manakah sesuai untuk anda gayakan? Mari kita lihat tips di bawah ini: 
 
  • Untuk Wanita Yang Kurus Dan Tinggi

Antara pilihan handbag yang sesuai untuk wanita jenis ini ialah hobo handbag. Handbag jenis ini adalah bersaiz lebar dan pendek.   Adalah juga dinasihati agar untuk mengelak daripada menggayakan jenis shoulder bag yang mempunyai tali pendek kerana ini boleh membuat mereka kelihatan rendah dari biasa.   Mereka juga boleh menggayakan jenis tote bag dan clutch yang bukan sahaja sesuai dengan mereka, tetapi juga sangat in-trend pada masa kini.  
 
  • Untuk Wanita Bertubuh Kecil

Lain pula kes untuk mereka yang tidak digalakkan untuk menggayakan beg yang bersaiz besar kerana ia mungkin boleh menutupi badan kecil mereka. Mereka yang bertubuh kecil juga dinasihatkan untuk tidak menggayakan beg sandang dengan tali yang panjang kerana akan membuatkan mereka kelihatan lebih rendah dari biasa. Mereka juga sesuai untuk menggayakan tote bag untuk mengimbangi tubuh mereka tetapi elakkan dari membeli saiz yang terlalu besar. 
   
  • Untuk Wanita Bertubuh Besar

Bagi mereka yang mempunyai tubuh badan yang besar, anda dinasihatkan untuk mencari beg yang berbentuk dan bersegi. Mereka juga disyorkan untuk menggayakan beg yang bersaiz besar. Namun, tidak digalakkan untuk menggayakan beg yang terlalu besar dan kelihatan baggy kerana mungkin akan kelihatan kurang kemas.
  
  • Untuk Wanita Bertubuh Bentuk ‘A’ Atau Pear

Bagi mereka ini pula adalah disyorkan untuk memilih jenis bag yang boleh mengalihkan perhatian dari bahagian bawah badan mereka.   Oleh itu jenis bag yang bertali pendek seperti satchel dan baguette amat sesuai bagi mereka yang mempunyai bentuk tubuh badan seperti ini.   Sekiranya anda pandai menggayakan apa sahaja bag, anda tiada masalah untuk memilih beg yang sesuai dengan anda.

handbag murah  

Anda tidak semestinya perlu membeli handbag mahal kerana yang paling penting ialah keyakinan diri sendiri.   Sekarang anda tentu sudah tahu lebih lanjut tentang Sarah Asyraf. Mereka menjual pelbagai jenis pilihan beg beg tangan yang cantik dengan harga yang amat berbaloi.   Dari beg tangan untuk aktiviti harian, hinggalah untuk ke pejabat, semuanya ada dan semuanya di hujung jari kerana pelbagai jenis handbag online Malaysia murah ada dijual di laman web mereka.   Bukan itu sahaja, semua rekaan beg yang ditawarkan amatlah menarik dan up-to-date dengan trend semasa jadi anda boleh kekal bergaya dan in-trend dengan beg mereka.   Selain itu, mereka mempunyai customer service yang sangat baik. Jika anda mempunyai apa apa soalan dan pertanyaan, tanya sahaja kerana mereka sedia untuk berkhidmat.   Buat masa ini, mereka juga ada menyediakan promosi beli 3 beg hanya untuk RM100 & penghantaran percuma ke seluruh Malaysia! Amat menarik bukan? Tetapi anda perlu cepat kerana promosi ini akan berakhir pada bila-bila masa.   Jadi apa anda tunggu lagi? Dengan design yang menarik dan harga yang amat berbaloi, layari laman web mereka untuk maklumat lanjut.