News

Beg Tangan Murah Online: Contest Beli dan Menang

by MUHAMMAD ASYRAF BIN DAHALAN on Jul 29, 2020

Beg Tangan Murah Online: Contest Beli dan Menang

Beg tangan ialah pelengkap gaya para wanita. Terdapat pelbagai jenis beg tangan murah online yang boleh dipadankan dengan berbagai jenis outfit.
Sesetengah outfit memerlukan jenis-jenis yang tertentu. Ada sesetengah jenis beg tangan juga yang lebih sesuai untuk digayakan di acara acara yang tertentu.
Sebagai contoh, untuk keluar bersama kawan kawan, jenis beg santai seperti sling bag atau tote bag adalah lebih sesuai.
Namun untuk acara makan malam formal, clutch atau satchel adalah lebih sesuai. Manakala untuk yang memerlukan ruangan besar, lebih sesuai menggunakan beg hobo atau bucket bag.
Terdapat pelbagai jenama beg tangan wanita di pasaran dan dari sekecil kecil beg tangan hingga ke saiz yang besar, setiap dari saiz ini mempunyai peminat yang kegunaannya yang tersendiri.
Disebabkan ini, kebiasaannya para wanita akan mempunyai pelbagai jenis beg tangan untuk digayakan dengan outfit yang tertentu, dan acara yang tertentu.
Walaubagaimanapun, agak susah untuk mencari handbag murah yang berkualiti di Malaysia. Tapi jangan risau, kami memahami keperluan wanita di Malaysia.
Oleh itu, teruskan membaca untuk mengetahui tentang beg tangan wanita terkini yang murah dan cantik!

Handbag Murah dan Berkualiti


Jika anda dalam pencarian untuk membeli beg tangan murah tetapi berkualiti, anda boleh mendapatkannya di Sarah Asyraf.
Mereka menyediakan pelbagai pilihan handbag menarik dan in trend untuk anda gayakan. Dari totebag, sling bag, bucket bag, hingga ke handbag ada mereka jual.
Untuk pengetahuan anda, mereka juga sedang mengadakan promosi beli dan menang dimana anda berpeluang untuk memnangi hadiah lumayan.

Promosi Beli dan Menang

Beg Tangan Murah Online

Bukan sahaja anda dapat membeli beg tangan yang murah dan menarik, anda juga berpeluang untuk memenangi sebuah iPad 10.2 inch, 32-128GB. Sangat berbaloi, bukan?
Promosi ini sedang berlangsung sejak 1 Julai dan akan berakhir pada 31 Julai 2020 ini. Penyertaan bagi setiap orang juga adalah tidak terhad.
Ini bermaksud anda boleh menyertai dengan seberapa banyak penyertaan sekali pun. 
Cara-cara penyertaannya adalah seperti berikut:

Beg Tangan Murah Online
  • Beli mana mana beg yang ada dijual di website sarahasyraf.com dimana satu pembelian bersamaan dengan satu penyertaan.
  • Ini bermaksud, lebih banyak anda beli, lebih tinggi peluang anda untuk memenangi iPad! Sangat menarik!
  • Pemenang untuk pertandingan ini akan diumumkan pada 1 Ogos 2020 melalui LIVE di YouTube mereka. Jangan terlupa untuk subscribe Legacy Fashionista!

Semudah itu sahaja dan anda berpeluang untuk memenangi hadiah yang sangat menarik dan sangat berbaloi?
Promosi ini adalah dengan kerjasama Legacy Fashionista dan Sarah Asyraf. 
Sekiranya anda berminat untuk mengetahui perkembangan semasa berkenaan promosi ini, follow mereka di Facebook dan Instagram, cari ‘Legacy Fashionista’ dan @legasifashionista serta @sarahasyrafholdings di Instagram.

Beg Tangan Murah Online

 
Dari beg tangan untuk aktiviti harian sehinggalah untuk ke pejabat, semuanya ada di Sarah Asyraf. Semuanya di hujung jari kerana anda boleh memesan pelbagai jenis handbag online secara online.

Bukan itu sahaja, semua design beg yang ditawarkan amatlah menarik dan up-to-date dengan trend semasa jadi anda boleh kekal bergaya dan in-trend dengan beg mereka.
Siapa kata untuk bergaya anda hanya wajib beli beg beg dengan harga yang mahal dan mungkin membebankan poket anda? Semuanya bergantung kepada diri anda sendiri.
Ini kerana jika anda tahu menggayakannya dan mempunyai keyakinan yang tinggi, tiada apa yang boleh menghalang anda. Beg murah juga akan kelihatan mahal.
Sarah Asyraf juga mempunyai customer service yang sangat baik. Jika anda mempunyai apa-apa soalan dan pertanyaan, anda boleh terus menghubungi mereka.
Jika anda tidak tahu jenis beg yang sesuai untuk sesebuah acara yang anda ingin hadiri, silakan bertanya kepada mereka. Mereka pasti akan membantu.
Jadi apa anda tunggu lagi? Dengan design yang menarik dan harga yang amat berbaloi, layari laman web mereka untuk maklumat lanjut.